ေရႊမိုးညိဳ ဆိုဒ္မွာတင္သမွ်ဖုန္းမွာၾကည့္ဖို႔ယူထားႏိုင္ပါပီ

ေရႊမိုးညိဳ | 2:36 am | Best Blogger Tips

                                                   


 
                                                   

           




          ဒီေန႔ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္းေနလို႔ က်ေနာ္ဆိုဒ္ကို ဖုန္းမွာသံုးလို႔ရေအာင္

ေနာက္တစ္မ်ိဳးထြင္ပီးလုပ္ထားပါတယ္..သူကေတာ့အရင္ Apk ေလးထက္လန္းေအာင္လုပ္ထားပါတယ္..

  က်ေနာ္အသစ္တင္သမွ်ေတြကို ဖုန္းမွာ Update အျမဲလုပ္ေပးမွာပါ..ဖုန္းထည္းမွာထည့္ထားယံုနဲ႔

     က်ေနာ္ဘာပဲတင္တင္ ေအာ္တိုေရာက္လာမွာပါ..အရင္ရွိပီးသားသူငယ္ခ်င္းေတြေရာ ဒါေလးကို

          ေျပာင္းသံုးထားရင္ အဆင္ေျပမွာပါ..က်ေနာ္ဆိုဒ္ေလးကိုအားေပးေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကို

          က်ေနာ္အရမ္းပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္..က်ေနာ္လည္းသူငယ္ခ်င္းေတြကိုတတ္ႏိုင္သေလာက့္

                             ကူညီပီးေဆာ့၀ဲေလးေတြကိုတင္ေပးသြားမွာပါ...

               လိုခ်င္တေတြရွိခဲ့ရင္အဆင္ေျပမဲ့ေနရာကေနအကူညီေတာင္းသြားႏိုင္ပါတယ္..

              က်ေနာ္ဆိုဒ္မွာမတင္ျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ တျခားလင့္ေတြကေန က်ေနာ္ပို႔ေပးသြားမွာပါ..

                                    သူငယ္ခ်င္းေတြထာ၀ရျပံဳးေပ်ာ္ႏိုင္က်ပါေစဗ်ာ...



                              >>> ေအာက္ကပံုေလးကိုကလစ္ပီးေဒါင္းေပးပါခင္ဗ်ာ<<<<




အဆင္ေျပပါေစ.. Like Box ေလးမွအမွန္ျခစ္မေပၚေသးရင္ like လုပ္ေပးခဲ့ပါဦးေနာ္..
{[['']]}

0 comments:

Post a Comment

⋙-⋗( က်ေနာ္တင္သမွ်ဖတ္ခ်င္ရင္⋙ℒike⋘သြားပါ)⋖-⋘

ေဖ့ဘုတ္မွာကြန္မန္႔ေပးခ်င္ရင္ပံုကိုကလစ္ပီးကြန္မန္႔ေပးႏိုင္ပါပီ




************************************

*အဆင္မေျပတာေတြရွိခဲ့ရင္
*
*( viber whatsapp wechat )
*
* အဆင္ေျပမဲ့ေနရာေတြကေန
*
* SMS ပို႔ပီးအကူညီေတာင္းႏိုင္ပါတယ္
*
* ခ်က္ေဘာက့္ေတြကေနတဆင့္လိုခ်င္တာေတြ
*
* ေတာင္းထားႏိုင္ပါတယ္
*
* အဆင္မေျပခဲ့တာေတြရွိခဲ့ရင္လည္း
*
*ခြင့္လႊတ္သီးခံေပးက်ပါေနာ္..
*
************************************